• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Z myślą o nowoczesnych, dostosowanych do potrzeb ucznia, metod i form pracy w klasie III c wdrożono „Projektowe Piątki”. Na początku 1-2 razy w miesiącu – a docelowo w każdy piątek – dzieci pracują w zespołach 3-4-osobowych nad rozwiązaniem konkretnego problemu edukacyjnego, który nie tylko rozwija ich kompetencje w zakresie wiedzy, ale przede wszystkim uczy współpracy i odpowiedzialności za zadanie. Projekt łączy wiedzę z wielu dziedzin, pozwala na swobodę w wyborze metody pracy i miejsca pracy – nauczyciel pomaga, doradza, wyjaśnia, czuwa nad jego realizacją, będąc przy tym mentorem i obserwatorem. Pierwszy” Projektowy Piątek” za nami, a wraz z nim dużo wiedzy i ogromnej satysfakcji z wykonanej pracy. Uczniowie byli bardzo zadowoleni z tego, że sami mogli zadecydować o tym czego będą się tego dnia uczyli. Uzyskali wiedzę, m.in.: o koniach, papugach, psach. Praca przyniosła uczniom wiele satysfakcji oraz sprawiła, że już myślą o kolejnych projektach.