• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Podczas zajęć uczniowie  dowiedzieli się co to jest  kreatywne myślenie, z jakich etapów się składa i jak możemy je rozwijać.  Zrozumieli  co to jest percepcja i jak ją sterować. Rozwiązując poszczególne zadania kreatywne, uczniowie uczyli się myśleć metodami Sherlocka Holmesa, Edisona, Einsteina, czy  Edwarda de Bono – twórcy wielu technik kreatywnych.  Pracując w grupach, poznali także zasady  zespołowej pracy twórczej jak i podstawowe  techniki  generowania i systematyzowania pomysłów, takie jak burza mózgów, czy mapy myśli. W ramach zajęć uczniowie tworzyli także własne pomysły biznesowe i mini projekty świetnie się przy tym bawiąc.  Miejmy nadzieję, że zdobyta podczas zajęć wiedza pozwoli im w przyszłości szerzej patrzeć na stojące przed nimi problemy i skutecznie szukać  rozwiązań w życiu szkolnym, prywatnym, a w przyszłości także zawodowym.”