• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Dzisiaj (6.05) uczniowie klasy 6a pracowali na lekcji matematyki metodą Myślącej Klasy - która  jest innowacyjną metodą prowadzenia zajęć, opracowaną przez kanadyjskiego eksperta edukacji matematycznej, prof. Petera Liljedahla. Jest on profesorem edukacji matematycznej na Wydziale Edukacji oraz członkiem stowarzyszonym na Wydziale Matematyki Uniwersytetu Simona Frasera w Vancouver w Kanadzie. Do pracy 3 osobowe zespoły miały pionowe zmywalne tablice i tylko jeden pisak - Dzięki temu uczniowie byli bardziej skoncentrowani, pracowali wspólnie, nie bali się  popełniania błędów (bo w każdej chwili notatki można było zmazać). Większość klasy była zaangażowana, uczniowie zaczęli samodzielnie myśleć, tworzyć różne strategie rozwiązania, dyskutować oraz uczyć się od siebie nawzajem – a przecież właśnie to jest najważniejsze.