W ubiegłym tygodniu klasa 5d włączyła się do realizowanego już po raz czwarty interdyscyplinarnego projektu „Tajemniczy ogród”. Projekt koordynowany przez p. A. Ulikowską jest realizowany na lekcjach języka polskiego, języka angielskiego, godzinach wychowawczych i lekcjach biologii. Jak co roku, pierwszym etapem projektu jest posadzenie wiosennych roślin cebulowych, omawianie na lekcjach biologii zagadnień związanych z budową i wegetacją roślin, tłumaczenie pojęć botanicznych na język angielski, omawianie lektury „ Tajemniczy ogród” i przygotowywanie na jej podstawie dwujęzycznego lapbooka, a także kształtowanie u uczniów postaw ekologicznych i troski o najbliższe otoczenie. W tym roku w projekcie biorą udział klasy 5a i 6a, które kontynuują prace w projekcie oraz klasa 5d, która w tym roku po raz pierwszy posadziła przy szkole cebulki tulipanów, żonkili, narcyzów, szafirków i innych wiosennych roślin. Nad projektem uczniowie pracują pod opieką nauczycielek p. E. Kuczyńskiej, p. Oksany Myc- Łęczyckiej i p. K. Domańskiej.
